wtorek, 2 października 2012

Wyniki konkursu!

Z przyjemnością informujemy, że nasz konkurs został rozstrzygnięty! Dziękujemy wszystkim uczestniczkom za wzięcie udziału. Po burzliwych obradach, nie mogąc zdecydować się na wyłonienie tylko jednej zwyciężczyni, postanowiłyśmy nagrodzić dwie recenzje naszych stylizacji. 

Profesjonalną sesję zdjęciową z makijażem i stylizacją za najciekawszy komentarz wygrały:

Ania Kamińska
"Dlaczego to jest moja ulubiona stylizacja?
Ponieważ jest dla mnie wprost idealna. Całkowicie trafia w mój styl. Cenię sobie wygodę i komfort, ale lubię dodać do całej stylizacji "modny" element. Skórzane czarne spodnie kojarzą mi się całkowicie ze stylem rockowym, ale też z Sandy z filmu "Grease" ;) Jeszcze nie tak dawno, nawet nie spojrzałabym na skórzane spodnie, ale moja mama podarowała mi parę swoich, które jej są za duże ;) Uwielbiam je. Są uniwersalne: mogę je założyć do eleganckiej, jak i sportowej wersji stroju. 
Uwielbiam też buty w tej stylizacji i oczywiście motyw legendarnych Stonesów ;) Sweter...wisi podobny w mojej szafie ;)
Myślę, że właśnie ten styl idealnie trafia w mój gust. Pomimo tego, że jest "szary i ciemny", nie jest nudny, bo nic co rockowe, nie może być nudne ;)"

Olga Ignaszewska
"Elegancko, stylowo i bezpretensjonalnie. Taki strój powinna mieć w szafie każda gwiazda i każda fashionistka. Biel powszechnie postrzegana jako kolor niewinności w połączeniu z czernią zachęca i prowokuje. Z kolei skórzana spódnica dodaje kobiecie seksapilu. Luźne, nonszalanckie buty podkreślają charakter stylizacji i potwierdzają regułę, że nie tylko szpilki mogą pobudzać męską wyobraźnię. 
Z jednej strony anioł, z drugiej zadziorna, twardo stąpająca po ziemi kobieta, świadoma swoich atutów. Stylizacja idealna na każde wyjście!!!Zdecydowanie to mój modowy pewniak na nadchodzącą jesień!!! :)"

Serdecznie gratulujemy!!!

Kolejna edycja konkursu już wkrótce, bądźcie z nami! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz